Câteva sfaturi

Câteva bune resurse de învăţare peste care am dat si pe care le-am citit cu interes:

  • O colecţie de lucrări-tutorial care lămuresc multe din întrebările pe care le fiecare când se apucă de digital design, de exemplu: „Synchronous Resets? Asynchronous Resets? I am so confused!
    How will I ever know which to use?
  • O lucrare care se referă în principal la proiectele pentru microcontrollere scrise în C dar care merită citită pentru a înţelege cum să ne uşurăm muncă într-un proiect complex
  • O serie de sfaturi despre scrierea de cod C eficient pentru microcontrollere. M-am lovit şi eu de asta. Scriind cod pentru un microncontroller bazat pe 8051 am folosit la un moment dat operatorul modulo. Cum operatorul era folosit într-o parte a codului în care aveam nevoie de viteză mare de execuţie rezultatul a fost unul catastrofal. Bottom line: nu folosiţi modulo decât în cazul microprocesoarelor ce oferă suport nativ pentru acest operator (ex ARM) Pe undeva asta parcă bate cătrea digital design, nu?

Lasă un răspuns

